Navigovat do servisuKarviná - Staré Město, Bohumínská 373/7Telefon+420 596 322 020 E-mailcruservis@cruservis.cz Otevírací dobaPo - Pá: 7.45 - 16.45 So: po dohodě

Mapa stránek - Sitemap

Úvodní stránka

Online objednávka

Kontaktní formulář

O nás

Profil firmy
Kontakty
Certifikáty
Reference
Dárkové poukazy
Kariéra

Servisní služby

Mechanická dílna
Karosárna
Chiptunning
BMW - Partners in Quality
Geometrie Hunter DSP 600
Renovace světel
Inspekce a kontroly
> Kontrola vozidla před koupí
> Diagnostika vozidel
> Technická kontrola, emise
> Kontrola s trváním záruky
> Kontrola před dovolenou
> Kontrola před zimou
Servis elektroniky
> Elektro opravy
> Ochrana před kunou
> Servis akumulátorů
> Diagnostika elektroniky
> Start / Stop systém
Klima servis
> Dezinfekce ozonem
> Servis klimatizace a topení
Servis motoru
> Čištění DPF filtrů
> Výměna olejů a filtrů
> Diagnostika motoru
> Diesel servis
> Hybridní a elektrická vozidla
Servis brzd
> Servis a údržba brzdových systémů
> Diagnostika bezpečnostních systémů
Test světlometů
Servis mechaniky
Pneuservis
Servis skel
> Značení autoskel VIN
> Výměna čelního skla

Další služby

Likvidace pojistných událostí
Ověřování vozidel
Odtahová služba
Autopůjčovna
> Flotila vozidel
> Podmínky pronájmu
ON-LINE servisní historie

Chiptunning - dotaz na cenu

Aktuality

> Vánoční otevírací doba 2021
> CRU Servis - BMW partner
> Dárkové poukazy CRU
> Máme pro vás stále otevřeno !!!
> PROVOZ NEPŘERUŠEN !!!
> Bosch Car Service partnerem Tatry kolem světa 2
> Vánoční otevírací doba 2019
> Nezapomeňte přezout na zimní...
> Jarní prohlídka 2019
> Otevírací doba konec roku_2018
> INVENTURA 14.12.2018
> Best Brand 2018
> Mobilní aplikace Bosch Car Service asistent
> Kontrola vozidla před koupí
> STK + EMISE Provedeme za Vás
> Vánoční otevírací doba 2017
> V pátek 8.12.2017 bude z důvodu inventury skladu ZAVŘENO
> Recertifikační audit ISO v CRU Servis
> Baterie Bosch pro Oldtimery
> Provádíme čištění DPF filtrů..
> Bosch Car Service opět bodoval...
> Přijmeme Automechanika- Autoelektrikáře..
> Jsme smluvní servis Allianz pojišťovny a.s. !!
> Značení autoskel VIN
> Takto Bosch testuje naší odolnost !!
> Dezinfekce OZONEM
> Výlet na Polární kruh 2014
> Nová hra Bosch Car Service Racing
> První ojeté LaFerrari
> Změna právní formy CRU Servis s.r.o.
> Máme firemní profil na Facebooku
> Přestavby na E85 nyní se zápisem do TP
> OPRAVY NA SPLÁTKY
> Bosch činí hybridní pohon cenově dostupným
> Bosch přináší do automobilu internet
> V sedmi kategoriích ankety „Nejlepší značka“ vítězí opět Bosch
> Bosch nejrespektovanějším dodavatelem automobilové techniky
> Smluvní servis Slavia pojišťovny
> Prodloužené záruky CARGARANT
> Smluvní servis Wüstenrot pojišťovny a.s.
> Bosch Car Service opět vyhodnocena jako nejlepší servisní síť 2012
> Bosch Motorsport opět zvítězil v Le Mans
> RENOVACE SVĚTEL
> Bosch Car Service opět vyhodnocena jako nejlepší servisní síť 2011
> Monstrum má 250 koní
> Spustili jsme nový web ethanol85.cz
> Bosch letos slaví tři velká výročí
> Bosch Car Service: hlavní servisní partner e-Mobil Rally „Wave“
> Přestavby na Ethanol E85 u nás...
> Smluvní servis TRIGLAV pojišťovny, a.s.
> Nové zboží na E-shopu
> U nás koupíte orig. ND BMW
> Smluvní servis pojišťoven ČSOB, AXA, Uniqa a Hasičská vzaj. poj.
> Bosch Car Service opět bodoval
> Novinka! Opravná sada pneu SLIME USA
> DENNÍ SVÍCENÍ - u Nás montujeme homologované sady...
> Objednání servisu ON-LINE
> E-Shop nově otevřen
> Šetřete palivo s Bosch car servisem (20% sleva)
> Novinka AutoSock - Textilní řetězy u Nás v prodeji
> Autoservis roku 2008 3.místo
> Nová 3D geometrie HUNTER DSP 600L

Články

> BMW 7 dostalo nové naftové šestiválce. Jsou hybridní, ale vadit vám to nemusí..
> Mercedes-Benz a Bosch spouští první plně autonomní parkovací systém
> Spalovací motor bez vačkových hřídelů: Klasický rozvod ventilů mají nahradit elektromotory
> Mikrovlnné zapalování má zachránit benzinové motory. Emise prý sníží o 80 %
> Dvouhmotový setrvačník: Snižuje nejen hlučnost, ale i spotřebu! Jak ho ale nezničit?
> Všechno, co potřebujete vědět o částic.filtrech pro zážeh. motory. Čím se liší od filtrů pro diesely
> Co všechno se musí na vznětových motorech změnit kvůli přísným normám?
> VW/Audi 1.8 20V Turbo: Proč už podobně úžasný motor nemůže v dnešní době vzniknout
> Ocelové písty motoru: Začínají vytlačovat hliníkové. V čem jsou lepší?
> Úrovně autonomních aut. Jaký je mezi nimi rozdíl? A která fáze je opravdu auto bez řidiče?
> Rozhovor s Jozefem Kabaněm: Dejte mi tři čtyři roky, aby se moje práce u BMW projevila
> Regenerace filtrů pevných částic: Jak jezdit, abychom neničili drahý filtr?
> Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
> Přehřívání motoru: Můžete uvařit i nové motory?
> Chlazení moderních motorů: Zapomíná se na něj, přesto může způsobit fatální závady
> Mazda odhaluje techniku budoucnosti, nabídne vznětový motor na benzín
> Převodovky: Čeká nás trojspojkový automat? A dvourychlostní zpátečka?
> Vstřikování dieselů včera a dnes: Proč máme common-rail a čerpadlo-tryska je mrtvé?
> Zapalovací svíčky: Co všechno musí vydržet? A čím se liší teplá a studená svíčka?
> Omezovač rychlosti vám může ušetřit peníze za pokuty. Víte, jak funguje?
> Víte, jak funguje tempomat? Jeho princip je vlastně docela jednoduchý
> Parkovací brzda: K čemu slouží? A kolik je druhů?
> Kola z lehké slitiny: Jak poznat neoriginální repliku? A proč je tak nezbezpečná?
> Válka automatů pokračuje. Toyota představuje desetistupňovou převodovku
> Opravy dieselových vstřikovačů common rail: Stojí klidně víc než celé auto
> Revoluce v motorech? Spotřebu paliva má snížit dvoutakt s protilehlými písty
> Opíráte si při jízdě nohu o spojkový pedál? Co všechno tím ničíte a proč
> Odložená ruka na řadicí páce: Proč to nedělat? Tady jsou důvody!
> Není hybrid jako hybrid. Čím se jednotlivé systémy liší?
> Dvouspojková převodovka: Pět rad, jak ji spolehlivě zničit
> Velký přehled všech typů turbodmychadel. V čem se liší?
> Audi budou komunikovat se semafory, už příští rok.
> Nové tlumiče od Audi: Čím více hrbolů, tím nižší spotřeba!
> Rozvodové řetězy II: Máme se jich pořád bát?
> I rozvodový řetěz může selhat (1. část)
> Odstraněný filtr pevných částic vs. STK. Opravdu už neprojdete?
> Benzinové motory Volkswagenu dostanou filtr pevných částic
> Brzdové destičky BOSCH - testy
> Filtry pevných částic: Jak je správně čistit? (2. díl)
> Filtry pevných částic: Jak vlastně fungují? A regenerují? (1. díl)
> Naftová revoluce u Mercedesu: Nastupuje nový dvoulitr! 3,9l/100km.!!
> Konec 1.4 TSI a 1.6 TDI, Volkswagen je nahradí novými patnáctistovkami..
> Tomu neuvěříte: Formule 1 se nebojí sněhu, řádí na sjezdovce v Alpách
> Škoda svolá do servisů 1,2 milionu vozů se zakázaným softwarem !!!
> BMW vyvíjí extrémně úsporný vůz se spotřebou 0,4 l
> Česko-slovenský závodní vůz Praga R1R získal silniční homologaci
> Aplikace pro chytré hodinky umožní ovládat automobily na dálku.
> Opel pracuje na světlometech, sledujících pohled řidiče.
> V Česku prý jezdí tisíce vozů s odstraněnými filtry pevných částic
> Škoda Superb III - premiéra
> Na STK již nově nedostanete zelenou emisní známku.!!!
> Nová linka 1224 vám pomůže od lovců nehod
> Progresivní řízení: Stejně zatáčet, méně ale točit volantem
> TPMS - monitorování tlaku pneu
> Stát chce vytvořit veřejnou databázi s najetými kilometry aut
> Audi pracuje na elektrickém turbodmychadlu, dostane ho jako první nová Q7?
> Převodovka Mercedes-Benz 9G-Tronic: Devětkrát lepší
> Audi: Nový šestiválec 3.0 TDI má vyšší výkon a splňuje Euro 6
> Automatické převodovky: Trendy v jejich konstrukci
> Toyota vyvíjí speciální spalovací motor pro elektromobily
> Moderní diesely ušetří přes 10 tisíc korun ročně
> Volvo vyvíjí hybridní systém na bázi KERS
> Mercedes-Benz si v budoucnu vystačí se čtyřmi platformami
> BMW M4 Safety Car pro Moto GP
> BMW zahájilo výrobu sportovního kupé M4
> Auta v USA budou brzy muset mluvit..
> Nová pneumatika Michelin Premier vydrží 100.000 kilometrů
> Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
> Prodeje vznětových aut v USA rostou, Volkswagen tu prodal přes 100.000 vozů s TDI
> BMW M3 a M4 JSOU VENKU...
> Značkové servisy často straší motoristy, že přijdou o záruku..
> Bosch eClutch: Spojka-by-wire
> Mercedes 9G-Tronic: Devítistupňová převodovka podrobně
> Bosch testuje automaticky řízená auta v běžném provozu
> Apple iOS7: Od roku 2014 kompatibilní se systémy v automobilech
> Rozvodové řetězy:Praskají i nadále
> Vznětový motor slaví 120 let
> Land Rover představí jako první na světě devítistupňovou převodovku
> 10 zaručených tipů, jak si zničit auto
> Budoucí motory Audi: Elektrické biturbo a tříválcový hybrid
> Peugeot, Citroën a Mini mají problém: Přeskakující rozvodový řetěz
> Klima v autě: 5 tipů pro správné používání
> Deset a dost: Počet rychlostí v převodovkách je na limitu
> Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
> Dieselová Pro a Proti VII: Pravda o vytloukání filtrů pevných částic
> Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
> Dieselová Pro a Proti V: Šest dobrých rad pilotům turbodieselů
> Motor 1,4 TSI má problém: vytahaný rozvodový řetěz
> BMW M Performance: Diesel se třemi turby už známe, ale jak vypadá?
> Dieselová Pro a Proti, část IV: Kolik stojí nový filtr pevných částic?
> Bosch hlásí už 75 miliónů vyrobených Common-Railů
> Dieselová Pro a Proti III: Emise pohřbily dobré motory, říká úpravce
> Dieselová Pro a Proti, část II: Jak neucpat filtr pevných částic
> Dieselová Pro a Proti, část I: V čem je diesel nejlepší
> LED světla jsou překonána
> Podpalování ventilů podruhé
> Podpalování ventilů
> AUTOLÉKÁRNIČKA 2011
> Stěrače Bosch AeroTwin Nejlepší !!!
> Pozor! Povinná výbava vozidel se od 15. září změnila!
> Kolik zaplatíte za registraci ojetiny