Monstrum má 250 koní

1.1.2012



Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada




Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada




Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada


Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW


Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

 

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

 

Wazuma V8F
 



Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

 

Wazuma V12

 

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

 

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Další aktuality

Spustili jsme nový web ethanol85.cz

Bosch letos slaví tři velká výročí

Bosch Car Service: hlavní servisní partner e-Mobil Rally „Wave“

Přestavby na Ethanol E85 u nás...

Smluvní servis TRIGLAV pojišťovny, a.s.

Otevírací doba

Pondělí - Pátek 7.45 - 16.45 h

Sobota - po dohodě

Neděle - zavřeno

Motor
Motor
BrzdyBrzdy
SklaSkla
ElektronikaElektronika
Prohlídky
Prohlídky
Osvětlení
Osvětlení
Pneumatiky
Pneumatiky
Mechanické systémy
Mechanické systémy
Klimatizace
Klimatizace
Akční nabídky
Jarní prohlídka v CRU 250,- Kč
Jarní prohlídka v CRU 250,- Kč
> více informací
Aktuality
Mobilní aplikace Bosch Car Service asistent
Mobilní aplikace Bosch Car Service asistent
> další aktuality
Články
VW/Audi 1.8 20V Turbo: Proč už podobně úžasný motor nemůže v dnešní době vzniknout
VW/Audi 1.8 20V Turbo: Proč už podobně úžasný motor nemůže v dnešní době vzniknout
> další články
Rychle do cíle
Živé firmy
Bosch Car Service – Profesionální servis pro vaše auto
O Bosch Car Service - přehled
Vítejte v Bosch Car Service

Vaše vozidlo je u nás v dobrých rukách. S více než 17.000 autoservisy Bosch Car Service ve více než 150 zemích jsme celosvětově největší nezávislou sítí autoservisů.

Spolupracujeme se společností Bosch a využíváme know-how a vybavení celosvětově největšího dodavatele náhradních dílů pro automobily. Skoro všechny renomované značky využívají ve svých nejnovějších modelech díly a technologie společnosti Bosch. Jako autoservis pro všechny značky vozidel zvládá Bosch Car Service a jeho vyškolení technici nejmodernější technologie vozidel a vždy dokážou zajistit provedení údržby, přípravy na technickou kontrolu, překontrolování vozidla, diagnostiku elektronických systémů a všechny další opravy vozidel.

Těšíme se na vaši návštěvu!
CRU Servis s.r.o.
Bohumínská 373/7, Karviná - Staré Město, 733 01, GPS: 49°51'53.438"N, 18°30'57.751"E, navigovat do servisu
Tel.: +420 596 322 020, E-mail: cruservis@cruservis.cz Toplist
Navštivte nás na

YouTube YouTube   Facebook Facebooku   Google + Google +

© Robert Bosch odbytová s.r.o. | Tiráž | Ochrana dat | Právní informace
Mapa stránek - Sitemap