Monstrum má 250 koní

1.1.2012



Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada




Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada




Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada


Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW


Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

 

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

 

Wazuma V8F
 



Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

 

Wazuma V12

 

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

 

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

CRU Servis s.r.o.
Otevírací doba
Pondělí - Pátek: 7.45 - 16.45 h
Sobota: po dohodě
Aktuality
Best Brand 2018
Best Brand 2018
Bosch Car Service opět bodoval hned v šesti kategoriích....
> Další aktuality
Našim zákazníkům nabízíme
  • Práci ve špičkové kvalitě
  • Originální náhradní díly
  • Osobní přístup
  • Servis bez ztráty záruky
  • Transparentní ceny
  • Pro všechny značky
Více o pravidlech kvalitních služeb
Živé firmy
© Robert Bosch odbytová s.r.o. | Tiráž | Ochrana dat | Právní informace
Mapa stránek - Sitemap