Monstrum má 250 koní

1.1.2012



Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada




Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada




Šílený Francouz nacpal do „tříkolky“ motor z ferrari. Monstrum má 250 koní

Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.
Wazuma V8F
Dalších 11 fotografií v galerii
Wazuma V8F | foto: Customautomoto

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

Wazuma V8F

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

Fotogalerie

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Wazuma V12

Zajímavostí je, že stroji chutná bioethanol, tedy konkrétně palivo E85. I tento stroj si značka cení na zhruba 200 000 eur, tedy v přepočtu přes 5 000 000 korun.  

Základní tříkolka z řady Wazuma má jen 250 kilogramů a pohání ji upravený motor z Yamahy R1 s výkonem naladěným na 160 koní. V této konfiguraci dokáže tříkolka jet až 250 kilometrů za hodinu a na stovku zrychlí za tři sekundy.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada


Adam Novák, iDNES.cz
27. prosince 2011  15:00
Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Francouzský konstruktér Ludovic Lazareth má slabost pro silné motory v lehkých strojích. Jeho posledním výtvorem je čtyřkolka se spojenými zadními koly s motorem z ferrari. Ale nejsilnější rozhodně není, do podobného stroje už Lazareth nacpal dvanáctiválec od BMW


Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Lazareth cpe do automobilů a motorek turba a kompresory, do malého twinga například dal osmiválcový motor stejně jako do původního malého mini. Jeho nejzajímavější výtvory ale patří do modelové řady Wazuma. Tříkolky a čtyřkolky neortodoxní konstrukce pohání silné a ještě silnější motory.

Wazuma V8F

 

Nejnovější model s formulovým vzhledem Wazuma V8F má sice čtyři kola, ale sám Lazareth o něm mluví jako o atypické tříkolce, protože zadní kola jsou spojená dohromady. V přídi usazený motor si výrobce vzal u ferrari. Vidlicový osmiválec má objem tři litry a výkon přes 250 koní a standardní motor italské značky francouzský konstruktér ještě pořádně upravil. Třeba vstřikování pochází ze závodních motorek značky Yamaha.

 

Wazuma V8F
 



Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Přestože výkon motoru není extrémní, v porovnání s hmotností tříkolky, která je pouze 650 kilogramů, je celkový poměr výkonu a hmotnosti výborný. Výkonové parametry výrobce neuvádí, ale jistě budou fantastické. O převod výkonu se pak stará šestistupňová převodovka z BMW M3 s tlačítkovým přepínáním rychlostních stupňů na řídítkách.

 

Wazuma V12

 

Za pozornost stojí i silné brzdy Brembo a horizontální tlumiče EMC, které pomáhají monstrum zkrotit. Monstrózní obutí má vpředu rozměry 285‐30ZR18 a 315‐30ZR18 vzadu. Výrobce si tříkolku cení v přepočtu na horentních pět milionů korun.

Ještě šílenější je starší model Wazuma V12 Bio Ethanol. Tentokrát čtyřkolka má zabudovaný dvanáctiválcový motor od BMW s přeplňováním a motor produkuje 500 koní.  Celý stroj váží 750 kilogramů a poměr výkonu a hmotnosti je tedy opět fantastický. Bohužel, ani v tomto případě výrobce neuvádí výkonové parametry.

 

Zdroj: http://auto.idnes.cz/sileny-francouz-nacpal-do-trikolky-motor-z-ferrari-monstrum-ma-250-koni-1zp-/ak_aktual.aspx?c=A111227_123856_ak_aktual_ada

Další aktuality

Spustili jsme nový web ethanol85.cz

Bosch letos slaví tři velká výročí

Bosch Car Service: hlavní servisní partner e-Mobil Rally „Wave“

Přestavby na Ethanol E85 u nás...

Smluvní servis TRIGLAV pojišťovny, a.s.

CRU Servis s.r.o.
Otevírací doba
PROVOZ NEPŘERUŠEN !!!
Pondělí - Pátek: 7.45 - 16.45 h
Sobota: po dohodě
Aktuality
PROVOZ NEPŘERUŠEN !!!
PROVOZ NEPŘERUŠEN !!!
Náš servis bude od 1.3.2021 otevřen ve standartním režimu jako doposud. Jediná změna kterou musíme dle nařízení vlády dodržet je, že zákazníkům nebude povolen vstup do prostorů autoservisu a příjem/výdej vozidel do a z opravy bude probíhat na parkovišti ve venkovních prostorách před admin.budovou. Těšíme se na Vás.
> Další aktuality
Našim zákazníkům nabízíme
  • Práci ve špičkové kvalitě
  • Originální náhradní díly
  • Osobní přístup
  • Servis bez ztráty záruky
  • Transparentní ceny
  • Pro všechny značky
Více o pravidlech kvalitních služeb
Živé firmy