Navigovat do servisuKarviná - Staré Město, Bohumínská 373/7Telefon+420 596 322 020 E-mailcruservis@cruservis.cz Otevírací dobaPo - Pá: 7.45 - 16.45 So: po dohodě

Články

Peugeot, Citroën a Mini mají problém: Přeskakující rozvodový řetěz

28.9.2012
Peugeot, Citroën a Mini mají problém: Přeskakující rozvodový řetěz
Motor 1,6 turbo o výkonu 110 a 128 kW postihl podobný problém jako už dříve malé čtyřválce TSI.Německý magazín AutoBild ... více

Klima v autě: 5 tipů pro správné používání

22.8.2012
Klima v autě: 5 tipů pro správné používání
Není to tak dávno, co byla klimatizace výsadou prémiových značek a amerických křižníků silnic, v průběhu posledního desetiletí ale pronikla ... více

Deset a dost: Počet rychlostí v převodovkách je na limitu

17.7.2012
Deset a dost: Počet rychlostí v převodovkách je na limitu
Současná móda neustálého zvyšování počtu rychlostních stupňů v automatických převodovkách se údajně blíží ke svému konci. Julio Caspari, prezident severoamerického ... více

Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu

25.6.2012
Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
Vstřikovací systémy common rail pro osobní automobily produkují čtyři světoví výrobci. Jako nové fungují vesměs podobně, rozdíly však přijdou, když ... více

Dieselová Pro a Proti VII: Pravda o vytloukání filtrů pevných částic

10.5.2012
Dieselová Pro a Proti VII: Pravda o vytloukání filtrů pevných částic
"Z odstraňování filtrů pevných částic se stal snad větší byznys než ze zvyšování výkonu."Filtr pevných částic se v moderní historii ... více

Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel

24.4.2012
Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
Dříve bývalo přeplňování výhradou hrstky výjimečných motorů, dnes se bez něj neobejde žádný diesel. Stejně razantně ale stoupl počet problémů. ... více

Dieselová Pro a Proti V: Šest dobrých rad pilotům turbodieselů

11.4.2012
Dieselová Pro a Proti V: Šest dobrých rad pilotům turbodieselů
Dnes má turbo každý nový vznětový motor a velká část zážehových. Umíme s nimi ale jezdit tak, abychom zbytečně nesnižovali životnost turbodmychadla? ... více

Motor 1,4 TSI má problém: vytahaný rozvodový řetěz

23.3.2012
Motor 1,4 TSI má problém: vytahaný rozvodový řetěz
Náchylnost k poruše rozvodového řetězu, který spojuje klikový hřídel s hřídeli vačkovými, je potenciálně velmi nebezpečná. Poškození motoru, které po přeskočení rozvodového řetězu nastane, totiž může mít pro motor fatální následky. ... více

BMW M Performance: Diesel se třemi turby už známe, ale jak vypadá?

23.3.2012
BMW M Performance: Diesel se třemi turby už známe, ale jak vypadá?
BMW zveřejnilo první fotografie svého třílitrového vznětového šestiválce přeplňovaného třemi turbodmychadly. Ten se objeví pod kapotou modelů M550d xDrive (sedan i Touring), X5 M50d a X6 M50d, ve všech případech bude kombinován s pohonem všech kol. ... více

Dieselová Pro a Proti, část IV: Kolik stojí nový filtr pevných částic?

16.3.2012
Dieselová Pro a Proti, část IV: Kolik stojí nový filtr pevných částic?
Výměna filtru pevných částic (DPF) je úkon, který majitele benzinového auta nepotká. Naopak uživatelé turbodieselů se jí nevyhnou – v závislosti na ročním nájezdu může přijít čas výměny už po několika letech vlastnictví nového auta. ... více

Bosch hlásí už 75 miliónů vyrobených Common-Railů

15.2.2012
Bosch hlásí už 75 miliónů vyrobených Common-Railů
Revoluce začala před necelými patnácti lety, v roce 1997. Naftové agregáty v nově prodaných osobních autech tehdy tvořily v západní Evropě jen 22 % celkových počtů ... více

Dieselová Pro a Proti III: Emise pohřbily dobré motory, říká úpravce

2.2.2012
Dieselová Pro a Proti III: Emise pohřbily dobré motory, říká úpravce
Vinou zpřísňující se emisních předpisů už nikdy nikdo nevyrobí tak skvělý diesel, jako byly jednotky 1.9 TDI/66 či 81 kW ... více

Dieselová Pro a Proti, část II: Jak neucpat filtr pevných částic

21.1.2012
Dieselová Pro a Proti, část II: Jak neucpat filtr pevných částic
V minulém článku Dieselová Pro a Proti, část I: V čem je diesel nejlepší formulovali myšlenku, že pro většinu motoristů s běžnými přepravními potřebami je nejvhodnější volbou vůz se vznětovým motorem. Pro většinu však není totéž co pro všechny. ... více

Dieselová Pro a Proti, část I: V čem je diesel nejlepší

20.1.2012
Dieselová Pro a Proti, část I: V čem je diesel nejlepší
V Evropě nemáme těžařské společnosti, ale zato celou řadu energetických. A tudíž velmi silnou lobby, která tlačí na používání elektrické ... více

LED světla jsou překonána

4.10.2011
LED světla jsou překonána
Automobilka BMW vyvíjí nový systém světel. Namísto relativně nové LED technologie budou BMW budoucnosti využívat ke svícení nové laserové diody. První auta s touto technologií se mají objevit do několika let. ... více

Podpalování ventilů podruhé

28.2.2011
Podpalování ventilů podruhé
Mám Fabii 1,2 HTP 51 kW. Jsem tedy ohrožen podpalováním ventilů, nebo se již v této době podnikla nějaká zlepšení ... více

Podpalování ventilů

10.2.2011
Podpalování ventilů
Zjednodušeně řečeno, tříválec vznikl ubráním jedné válcové jednotky z hliníkové šestnáctistovky o výkonu 75 kW, kterou známe třeba z obou generací Octavie. ... více

AUTOLÉKÁRNIČKA 2011

13.11.2010
AUTOLÉKÁRNIČKA 2011
POZOR od ledna 2011 je potřeba vyměnit stávající autolékárničku za novou. Lékárničky s novým obsahem máme pro Vás samozřejmě připraveny u nás v prodeji. ... více

Stěrače Bosch AeroTwin Nejlepší !!!

26.1.2010
Stěrače Bosch AeroTwin Nejlepší !!!
Za kvalitní stěrače se vyplatí připlatit, ty moderní bezraménkové porážejí klasiku, vyplývá z testu autoklubů Německa a Rakouska. ... více

Pozor! Povinná výbava vozidel se od 15. září změnila!

30.8.2009
Pozor! Povinná výbava vozidel se od 15. září změnila!
Dnem 15. září 2009 nabyla účinnosti hlavní část nové vyhlášky Ministerstva dopravy o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách ... více
STARŠÍ ČLÁNKY >>