Přestavíme váš vůz na E85

Přestavíme váš vůz na E85

Jedním z důvodů může být cena paliva. Za jeden litr E85 dnes zaplatíte od 22,99 do 24,90 korun. Litr LPG vyjde na přibližně čtrnáct korun. Tedy o dost méně. V praxi má sice vyšší spotřebu (přibližně o 3 litry na 100 km), ale to výsledek ovlivní až při větším kilometrovém nájezdu.

Výhody

  • Zvýšení výkonu o 10-15% (okt.č. až 105 okt.)
  • Nízká pořizovací cena (nižší než u LPG) bez nutnosti přídavné nádrže. Rychlá montáž bez zásahu do původních systémů.
  • Snížení emisí až o 70%. Vozidlo po úpravě odpovídá normě EURO 4. Ethanol E85 je možné mísit s dosavadním klasickým ropným benzínem.
  • Větší bezpečnost. Možnost jezdit do podzemních garáží. Po montáži není již potřeba žádný pravidelný servis zařízení.

Nevýhody

Nárůst spotřeby o cca 10%

4-válec

Jednobodový vstřikovací systém

6.500,-

Cena včetně montáže

Zápis do TP zdarma

3D samolepka zdarma

4-válec

Vícebodový vstřikovací systém

8.000,- Kč

Cena včetně montáže

Zápis do TP zdarma

3D samolepka zdarma

5-8 válec

5 až 8 válcové motory

13.500,- Kč

Cena včetně montáže

Zápis do TP zdarma

3D samolepka zdarma

12 válec

12-ti válcové motory

26.000,- Kč

Cena včetně montáže

Zápis do TP zdarma

3D samolepka zdarma

Na internetu jsem viděl levnější jednotky, proč bych měl kupovat Vaši ?

Námi instalované jednotky jsou vyrobeny a vyvíjeny firmou v Norsku s více než 15-ti letou zkušeností. S tím souvisí případná technická podpora v situaci, kdy nastanou nějaké problémy. V případě jednotek zakoupených individuelně v cizině, na ebay, apod. lze o podpoře dost pochybovat. jednotky, které montujeme, garantují start od +100 do -30 °C. Na toto je podstatné brát ohled, protože na trhu se vyskytuje převaha ethanolových jednotek, které neumožňuji start motoru při teplotách nižších pod +10°C. naše jednotky jsou zcela programovatelné a je možné je upravit na jakékoliv auto, samozřejmostí je i instalace do motoru s turbem či kompresorem. Měli jsme v ruce ca 20 různých konkurenčních jednotek (nejen z ČR) a nejenom kvalita zpracování ale i funkčnost (některých z nich) je nesrovnatelně horší. Obecný princip všech univerzálních přestavbových jednotek je stejný – prodloužení vstřiku. Rozdíl je mezi tím, o kolik kdy která jednotka vstřik prodlužuje. Některé (zejména levnější, ale i některé velmi drahé) ho prodlužují paušálně např. o 30 procent, naše zpracovává celou řadu informací (otáčky, hodnoty lambda sondy, teplota, atp.) a volí optimální prodloužení pro tu kterou konkrétní situaci. Spalování je tak maximálně efektivní a nedochází při něm k navyšování spotřeby.

Může moje auto jezdit na E85 bez úpravy ?

Ano, může. Ponese to s sebou ovšem negativní důsledky: pokud bude auto studené, bude o dost hůře startovat. V krajním případě nepůjde nastartovat vůbec, může dojít k výraznému nárůstu spotřeby - o 20-30 %. V takovém případě se ekonomicky nevyplatí na E85 jezdit, protože úsporu na ceně paliva přehluší nárůst spotřeby. V případě použití přestavbových jednotek jsou tyto negativní důsledky plně eliminovány. Automobil vybavený touto jednotkou spaluje ideálně čisté palivo E85 a díky tomu přináší jak efekt ekonomický, tak i ekologický, a chová pak se stejně jako FFV systémy přímo od výrobců automobilů. Dlouhodobý provoz na E85 bez konverze může z důvodu příliš chudé směsi způsobit hlášení závady prostřednictvím kontrolky jednotky motoru "CHECK", propalování ventilů i další škody na motoru.

V případě zájmu nás můžete kontaktovat

Jméno a příjmení
E-mail
Telefon
Vzkaz
Napište prosím název dnešního dne (ochrana proti spamu)
Souhlasím, aby společnost CRU Servis s.r.o. jako správce zpracovávala moje osobní údaje v rozsahu uvedeném v tomto formuláři. Další informace ke zpracování naleznete v informacích o ochraně osobních údajů
Servisní služby
© Robert Bosch odbytová s.r.o. | Tiráž | Ochrana dat | Právní informace
Mapa stránek - Sitemap